The Conjuring House | PC

The Conjuring House jest przygodową grą akcji utrzymaną w konwencji horroru. Za opracowanie tego tytułu w wersji na platformę PC odpowiada niezależne marokańskie studio Rym Games, założone przez byłych pracowników firmy Ubisoft. Źródeł inspiracji dla opisywanej produkcji należy doszukiwać się przede wszystkim w twórczości H.P. Lovecrafta.

Akcja horroru rozgrywa się na początku XX wieku. Grupa badaczy zjawisk paranormalnych została wysłana do opuszczonej wiktoriańskiej rezydencji celem zbadania anomalii, jakie mają tam miejsce. W sprawę zaangażowany został również główny bohater – dziennikarz odpowiedzialny za dokumentowanie całego procesu. W chwili, w której zespół specjalistów przepada bez wieści, zadanie rozwikłania ciążącej nad domostwem zagadki spoczęło na barkach protagonisty.

W grze akcja prezentowana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Tytułowa posiadłość jest nawiedzona przez złowrogą siłę objawiającą się w postaci demonów, upiorów i potworów sprawiających wrażenie wyciągniętych żywcem z sennego koszmaru. Ponury klimat potęgowany jest przez liczne symbole okultystyczne czy choćby ołtarze przygotowane do odprawiania niepokojących rytuałów. Z uwagi na fakt, że nasz podopieczny jest zupełnie bezbronny, by przeżyć, musi ukrywać się przed adwersarzami i przemykać za ich plecami, a w razie potrzeby salwować się ucieczką. Podczas eksploracji tego przyprawiającego o dreszcze miejsca przychodzi mu także rozwiązywać mniej lub bardziej skomplikowane zagadki środowiskowe.

Mocną stroną The Conjuring House jest trójwymiarowa oprawa graficzna wysokiej jakości. Dzięki wykorzystaniu technologii Unreal Engine 4 twórcom udało się zaprojektować bogate w detale otoczenie – podobać się może również realistyczny system oświetlenia. Dużą rolę w budowaniu mrocznej atmosfery odgrywa warstwa dźwiękowa, na czele ze specjalnie skomponowaną muzyką.

ZA: www.gry-online.pl

Erzet

www.siedliskostrachu.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: